Sistem Bilgileri
1. Yetkilinin okulda kendisinin belirleyeceği 2 gün tam zamanlı çalışma koşulu olacaktır.
2. Mevcut okulda eğitim ve yönetim sisteminin, sabit tek bir birim amiri ve rehber öğretmen eşliğinde ilerlemesi sağlanacaktır.
3. Yetkilinin yönetimsel ve eğitimsel verdiği kararların yürütülmesi ve takip edilmesi atanmış kampüs müdürü,okul müdürü,müdür yardımcısı ya da birim amiri tarafından yapılacaktır.
4. Geri bildirim ve raporlama kurucunun belirlediği üst yönetim birimine yapılacaktır.
5. İlkokul sorumluluğu öğretmen ve rehber yetkilendirilmeleri, iş alımları haricinde yetkili tarafından yapılacaktır.
6. İlgili birim dahilinde görev tanımları ve uygulama aşamaları yetkili tarafından yapılacaktır.
7. İşe alımları sadece tavsiye şeklinde olacaktır.
8. İş akitleri ise yetkili tarafından yapılacaktır.
9. Etkinlikler, toplantılar, ödül törenleri, veli toplantıları gibi okul buluşmalarında, “organizasyon planı dışında” yetkilinin katılım zorunluluğu olmayacaktır.
10. Yıl boyu yapılacak tüm bilgilendirmeler kurum tarafından belirlenen yetkiliye yapılacaktır.
11. Sistemsel işleyişin tarafınızca belirtildiği şekilde işlenmesi haftalık,aylık ve yıllık olarak gerekli doküman,mail akışı ve bilgilendirmeler şeklinde sağlanacaktır.
12. Öğretmen,personel ve yönetici eğitimleri yıl boyunca karşılanıyor olacaktır.